BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

SALAM UKHWAH

:: TEMAN SEPANJANG JALAN ::

Tuesday, August 2, 2011

Salam Ihya' Ramadhan..

Alhamdulilah..

Segala puji hanya milik-NYA..

Hari ini sudah masuk ramadhan ke-2. Terasa masa bergerak begitu pantas sekali. Bermakna, sudah dua hari aku berada di laman bonda tercinta selepas seminggu berada di Kota Kinabalu atas urusan kerja..Badan tidak terlalu letih, cuma mata ini minta di 'rehatkan' sedikit..Al maklumlah, sehari suntuk menyiapkan SAPS kementerian..Fuhh, terkejut rakan2 sekerja bagaimana aku boleh menyiapkan tugasan tersebut padahal aku sedang berkursus di KK..hanya mampu tersenyum 'kambing'..hehehehehe (terima kasih buat sahabat Latifah Jalilul, PK 1 En Haripudin Parakasi n PK Petanga Pn Jumatia Warisi). Asbab mereka aku boleh siapkan segera..

Masih berkisar di bulan ramadhamad yang suci..Syukur, majalah solusi Edisi Khas Ramadhan isu 34 sudah habis aku edarkan petang tadi..Moga kita semua mendapat manfaat dari pembacaan yang cukup bermakna..


p/s Apa pun..SELAMAT BERPUASA SEMUA..moga ada 'bahgia' di 'sana'

0 ulasan: