BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

SALAM UKHWAH

:: TEMAN SEPANJANG JALAN ::

Saturday, May 14, 2011

Program Bahasa

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Pagi Sabtu kali ini tiada 'plan' utk apa-apa aktivit..Jadi ringankan 'tulang' bantu Bidang Bahasa untuk Program Pantun dan Drama Zon Tenggara..Tu yang baju aku lain sikit dari dorang semua. Al maklumlah, kaki penyibuk (Aku bukan bidang bahasa tapi bidang kemanusiaan)..Program ini bertempat di SMK Madai..Kebetulan, pada hari yang sama diadakan program Sukan Olyimpic..Dari jauh kelihatan cukup meriah dengan sorakan pengunjung..


 Kamal, Kak Ros, Kak Bed, Kak Anie, Kak Irma, Kak Is n Adha..

Kak Iju, Kak Ros, Shiel, tifa, Kak Irma, Zakiah, Kak Bed, Kak Siti, Aku, Shan, Kak Is n Along

Geng-geng yang bertugas di 'padang' pantun..Kami la wanita-wanita SMKKJ kecuali Along (Anak Kak Bed)..Dia beriya-iya sangat nak ikut ibunya ke pesta pantun..Apa-apa pun, kepada pemenang tahniah diucapkan. Yang gagal meraih sebarang tempat, cuba lagi masa akan datang..hidup ini perlu selalu belajar..Sampai bila-bila pun..

p/s Kepada yang ditimpa ujian saat ini, tidak kira dalam bentuk apa pun jua. Yakinlah Allah selalu bersama diri kalian..Dia mengujimu..Ingat janji-NYA yang pasti..Tidak dikatakan beriman selalgi tidak diuji..Kehidupan ini diciptakan untuk 'medan' ujian..Allah ingin melihat hamba-NYA yang paling sabar. DIA rindu mendengar rintihan hamba-NYA itu..Allah suka melihat tangisan 'pengharapan' pada-NYA..Ya Allah, tabahkan hati kami, redhai agar kami selalu bersabar..Amin

0 ulasan: