BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

SALAM UKHWAH

:: TEMAN SEPANJANG JALAN ::

Monday, February 28, 2011

Sanah Helwah ya Ukhti..(^_^)

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Sampai 'saat' itu, kita ditinggal pergi

Sekali lagi untuk tahun ini..umur bergerak ke angka baru. Tandanya usia juga semakin meningkat. Tapi ada yang semakin 'berkurang'..(macam main teka teki.hehehe)

Semalam, sengaja lewat mengunjungi laman sosial 'fb'. Niat untuk menyiapkan tugasan akhir 'Jangan Marahkan Udin'. Alhamdulillah, segala sudah 'beres'..

Hari ini, ucapan bertali arus. Tidak henti dengan ucapan 'selamat hari lahir cikgu'..Di bilik guru pun sama, terasa mata sudah berkaca-kaca. Terharu dan gembira. Semua bercampur..

Di FB, ucapan selamat tidak kurang hebatnya. Maaf sebab tidak dapat 'reply' semua 'wish' rakan2. Mana larat nak layan hampir 500 'wish' tu..hehehehe

Apa-apa pun, tima kasih semua ya. Doa kalian moga Allah perkenankan. Buat my bestfriend Susyhaty Lasile n family, Masriana Langampo n Nurul Ain Zinnirah kamu juga yang terawal wish. Nangis tau time baca sms kamu..huhuhuhuhu (teringat time kat kampus dulu)

Yang paling best..terima kasih kepada 'insan' yang menghadiahkan laptop tu. Tak sangka!!

Untuk adinda2ku sekalian, terima kasih sebab hadiah buku yang akak cari-cari selama ini Novel sejarah Imam Hanbali, Imam Hanafi, Tariq, Sultan Muhammad Al Fateh n Salahudin Al Ayubi..InsyaAllah hadiah kalian akan dijaga sebaiknya..

Doa buat diri sendiri "Moga Allah berkati setiap inci kehidupan ini. Berkat usia, rezeki, amal, berkat usaha dalam perjuangan yang tidak sudah. Ameen ya Rabb"

p/s Petang ni kelas 2 Brilliant buat party ulang tahunku. Nak buat suprise konon. Tapi cikgu ni dah tahu sebab 'someone' yang 'bocorkan' rahsia. Jadi petang ni buat muka 'terkejut' la aku ni kan... Jemput datang ya..hehehehe

0 ulasan: