BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

SALAM UKHWAH

:: TEMAN SEPANJANG JALAN ::

Thursday, November 11, 2010

Catatan Ringkas Malam ini..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

 Suatu petang di tepian pantai, Tuaran

Syukur sangat sebab assigment individu dan kumpulan telah siap. Public Speaking pun baru selesai petang tadi..Hanya menanti hari peperiksaan yang dijadualkan pada Isnin ini. Esok, tiada apa-apa aktiviti yang sarat. Ikut plan, sekadar ingin memerap di bilik menelaah buku-buku yang setebal kamus dewan. Aduh!! sakit kepala bila mengingatkan itu semua..(Catatan pada 7.15 pm sebelum ke bilik kuliah)

Kembali..(11.48 pm. Catatan selepas pulang dari bilik kuliah dengan mata 'kelabu') hehehehehe

Aishah terus ambil bantal dan tido selepas 'bergayut' dengan suami. Bibi, Ivy dan Siti masih menatap laptop. Menyiapkan asiggment saat-saat akhir. Aku? hehehehehe...Syukur, semuanya dah seatle. 

Cuma ingin meluahkan rasa 'kepuasan' selepas melalui hari-hari ini. 2 minggu masa yang cukup lama bagiku. Tidak sabar rasanya untuk kembali ke laman Bonda tercinta. Apatah lagi menanti kedatangan 'tut'..hehehe. Apa2 pun, moga segalanya dalam rahmat Allah. Aku akan kembali ke desa tercinta pada 16hb ni. Kena pulang dengan segera kerana adinda bongsu akan berangkat ke KL sekali lagi pad 20hb ni..Orang 'sana' tunggu kedatanganku..

Kepada Aishah, esok bangun awal siapkan assigment!!
Ivy, Siti n Bibi pun jangan tido lewat sangat!!

Zzzzzzzzzzzzzzz

p/s Usia umpama HARTA..bukan banyaknya yang menjadi perhitungan tetapi KEBERKATANNYA. Harta yang berkat, sedikitnya mencukupi, banyaknya boleh diagih-agihkan. Begitulah usia yang berkat, pendeknya bermanfaat, panjangnya melimpahkan KEBAKTIAN...Pangjangkan USIAku
 

0 ulasan: